نردبان 3 پله ستاره

697000 تومان

مشخصات نردبان 3 پله ستاره:

وزن نردبان:۵ کیلوگرم

ابعاد در حالت جمع شده و بسته:۱۱۸x۴۸x۱۵ سانتی‌متر

ارتفاع آخرین پله:۷۰ سانتی‌متر

بازه‌ حداکثر ارتفاع:۰ تا ۱ متر

بازه وزن قابل‌حمل:۱۵۱ تا ۲۰۰ کیلوگرم

تعداد پله:۳

جنس:فلزی

حد اکثر وزن قابل تحمل:۲۰۰

ویژگی‌های نردبان

ایستاده

تاشو

قفل ارتفاع

سایر توضیحات:

ساخته شده از لوله ۳ سانتی قوی دارای پله پهن

- +
شناسه محصول: NR-2024 دسته:

نردبان 3 پله ستاره، راهکاری کوچک و کارآمد برای ایجاد کارآیی و سهولت در انجام وظایف روزمره است. این نردبان، با طراحی کم حجم و قابل حمل، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی به نقاط بالا و دوررس در منزل یا محل کارتان دسترسی داشته باشید. با وزن سبک و ساختاری مقاوم، این نردبان تاشو انعطاف پذیری و استحکام لازم را فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از نردبان 3 پله ستاره آرتا شامل:

  1. قابلیت تاشو و قابلیت حمل: طراحی قابل تاشو و جمع شدن این نردبان به یک فرم کوچک و جمع و جور، آن را برای حمل و استفاده در فضاهای محدود بسیار مناسب می‌سازد. این امکان را به شما می‌دهد که آن را با خود ببرید و در هر زمان و مکانی به کار بگیرید.
  2. انعطاف پذیری و چندمنظوره بودن: با قابلیت استفاده در موقعیت‌های مختلف مانند کمک به رسیدن به قفسه‌های بالا، تعمیرات خانگی، یا حتی استفاده در آشپزخانه، این نردبان تاشو یک ابزار چند منظوره است که در بسیاری از فعالیت‌های روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. ساختار مقاوم و پایدار: با استفاده از جنس‌های با کیفیت و ساختار محکم، این نردبان تاشو سطحی از استحکام و پایداری را فراهم می‌کند که به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید به آسانی از آن استفاده کنید بدون نگرانی از احتمال وقوع حوادث ناخواسته.
  4. سهولت در استفاده و ذخیره سازی: طراحی ساده و کارآمد این نردبان، استفاده و ذخیره سازی آن را بسیار آسان می‌کند. شما می‌توانید با تمامیت کار و با کمترین دردسر از آن استفاده کنید و پس از پایان کار، به راحتی آن را جمع کرده و در فضای کم‌حجم ذخیره کنید.

به طور کلی، نردبان 3 پله ستاره با ترکیبی از کارایی، سهولت استفاده، و انعطاف پذیری، یک ابزار اساسی برای هر خانه و محیط کاری است که نیاز به دسترسی آسان به نقاط بالا دارند.

4.1/5 - (7 امتیاز)
وزن5 کیلوگرم
ابعاد15 × 48 × 118 سانتیمتر
نردبان 3 پله ستاره

نردبان 3 پله ستاره دارای بدنه ای مقاوم و تحمل وزن تا 200کیلو گرم میباشد.
پله های نردبان دارای رویه ضد لغزش و از ورق دوبل بهره میبرد.

نقد و بررسی‌ها

  1. ahmadi

    سلام وقت بخیر
    ممنون بابت محصول عالیتون
    راضی بودم سبک و کیفیتش خوب بود
    قیمتشم مناسب 👌🏻

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *